کسب اطلاعات بیشتر!
0

معرفی معتبرترین انتشارات چاپ مقاله علمی در دنیا

معرفی انتشارات مقالات علمی

۱- انتشارات  Cambridge University Press

انتشارات دانشگاه کمبریج بیش از ۳۶۰ مجله علمی را در گستره وسیعی از موضوعات به صورت چاپی و آنلاین انتشار داده است. این نشریات بروز ترین و جامع ترین مقالات آکادمیک علمی را در خود جای داده اند.  
انتشارات دانشگاه کمبریج

۲- انتشارات  Oxford University Press

 انتشارات دانشگاه آکسفورد (OUP) بزرگترین مطبوعات دانشگاهی جهان و همچنین از نظر قدمت دومین انتشارات بزرگ جهان است. برنامه جهانی این انتشار آکادمیک تمام طیف تحصیلی و دانشگاهی را شامل می شود از جمله مجموعه گسترده ای از کتاب های علمی و عمومی، مجلات و محصولات آنلاین.

انتشارات دانشگاه آکسفورد

۳- انتشارات  Wiley

این انتشارات متخصص درچاپ نشریات علمی و آزمایشگاهی است و محصولات خود را به صورت چاپی و آنلاین منتشر می کند. وایلی در نشر حوزه‌های علمی، فنی، پزشکی فعالیت دارد. پایگاه داده این انتشارات دسترسی به بیش از ۶ میلیون مقاله از بیش از ۱۵۰۰ مجله و بیش از ۲۰ هزار کتاب الکترونیکی و صد ها اثر مرجع را ارائه می دهد.

انتشارات وایلی

۴- انتشارات  Elsevier

انتشارات Elsevier یک ناشر هلندی است که در زمینه ارائه اطلاعات علمی، پزشکی و فنی فعالیت می کند. سالانه بیش از ۴۳۰۰۰۰ مقاله را در ۲۵۰۰ مجله منتشر می کند. آرشیو آن شامل بیش از ۱۳ میلیون سند و ۳۰۰۰۰ کتاب الکترونیکی است. تعداد کل دانلود سالانه آن نیز به بیش از ۹۰۰ میلیون نفر می رسد.

الزویر

۵- انتشارات Taylor & Francis

انتشارات Taylor & Francis یک ناشر انگلیسی است که در سال ۱۷۹۸ میلادی توسط ریچارد تیلور تاسیس شد. در سال ۱۸۵۲ میلادی دکتر ویلیام فرانسیس که یک شیمیدان بود به این کمپانی پیوست و در سال ۱۹۳۶ میلادی Taylor & Francis به یک موسسه خصوصی انتشارات علمی تبدیل شد. در حال حاضر دامنه موضوعی وسیعی اعم از کشاورزی، هنر، علوم رفتاری، علوم زیستی، زمین شناسی، کامپیوتر، مهندسی و تکنولوژی، مطالعات بین رشته ای، پزشکی، ریاضیات و آمار را پوشش می دهد.

تیلور و فرانسیس

۶- انتشارات IEEE (Institute of Electrical and Electronic Engineering)

یک انجمن تخصصی برای پیشبرد نوآوری و برتری تکنولوژیکی به نفع بشریت و  بزرگترین جامعه فنی حرفه ای  در جهان است. این طرح برای خدمت به متخصصان در همه جنبه های زمینه های برق، الکترونیک، محاسبات و زمینه های مرتبط با علم و فناوری که تمدن مدرن را پایه گذاری می کنند طراحی شده است.

IEEE

۷- انتشارات  Springer

انتشارات Springer یکی از مشهور ترین شرکت های نشر علمی دنیا می باشد و در سال ۱۹۵۰ در نیویورک توسط برنارد Springer تاسیس شد. .این انتشارات یک ناشر آمریکایی مجلات و کتاب های دانشگاهی است که در زمینه شیمی، علوم کامپیوتر، اقتصاد، محیط زیست،زمین شناسی ،حقوق ، پرستاری، روانشناسی، کار اجتماعی، مشاوره، بهداشت عمومی و توانبخشی فعالیت می کند.

اشپرینگر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
سؤالی دارید؟ در واتساپ با ما صحبت کنید!
مکالمه را در واتساپ شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp کلیک نمایید.
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می‌دهیم . . .